Tuesday, November 14, 2006

Eksklusif! Cover VCD Rakaman Rasa... Hari Keluarga MCC 2005

Muka depan

pandangan keseluruhan kulit luar


pandangan keseluruhan kulit dalam



sedikit penerangan tentang cover...

warna - pasti ramai yg tertanya-tanya. shah, kenapa hitam? sengaja kawe memilih tema hitam dan gambar2 tanpa warna kerana ianya nampak lebih klasik dan bernilai sentimental, sesuai dengan konsep vcd ini... sesuatu yg berharga dan bisa dijadikan kenangan bersama. pastinya tak lapuk dek panas, dan tak lekang dek hujan.

tajuk - rakaman rasa. ia merupakan sebuah paparan visual berkaitan dengan rasa dan perasaan setiap anggota keluarga MCC sendiri selain dr memperjelaskan lagi maksud kandungan visual yg meluahkan keseluruhan intipati dan organisasi. sebuah rakaman yg tulus dan santai namun masih mempunyai nila-nilai kekeluargaan yg kuat.

itulah dua perkara utama yg kawe titik beratkan semasa mereka cover vcd ini. dalam keadaan masa yg terhad - kawe cuba yg terbaik. simple namun still look nice. terpulang lah pada mata yg memandang.

apa pun vcd ini akan mula diedarkan selewat-lewatnya raya haji nanti. kepada yg telah memberi nama, jgn risau. sue dah selaku pengedar tak rasmi akan menyampaikan vcd ini... eksklusif dan khas untuk anda.

harganya?

seperti yg semua sudah sedia maklum - rm21 sahaja. dan oh, sebanyak rm2 akan disalurkan kepada tabung kelab. so jangan lupa, kepada yg masih ingin membuat pesanan masih boleh memberikan nama selewat-lewatnya kepada sue dah sebelum hujung bulan ini.

sekian, terima kasih.

0 comments: