Monday, May 28, 2012

TERKINI : Info Hari Keluarga MCC 2012

Salam dan selamat pagi semua,

Dimaklumkan, tema pakaian bagi MALAM SERIBU BINTANG adalah sama sepertimana yang telah dipersetujui pada mesyuarat yang lalu iaitu "Orang Kampung Miskin/Daif (Tapi BERIMAN)" sesuai dengan konsep/tema hari keluarga tahun ini, SIREH PULANG KE GAGANG : TERKENANG SEMASA DULU....

Diharapkan semua warga MCC bersedia dengan pakaian mengikut tema/acara. Konsep/kreativiti pakaian adalah bebas mengikut tema (asal tidak menjolok mata).

Bagi yang ingin menyumbangkan idea/kreativiti untuk segmen persembahan MALAM SERIBU BINTANG, bolehlah menghantar cadangan masing-masing kepada AJK terlibat. Idea/konsep adalah bebas dan terbuka samada dalam bentuk nyanyian/drama/lawak asalkan tidak menyentuh sensitiviti mana-mana pihak.

MCC yang ingin berkaraoke pula diminta membawa CD minus one masing-masing dan menyerahkan kepada urusetia/AJK pada hari pendaftaran atau sepanjang hari keluarga berlangsung.

Yuran boleh dibayar pada hari pendaftaran. Bagi peserta yang ingin mengetahui jumlah bayaran tertunggak masing-masing yang perlu dijelaskan, boleh menghubungi Sue Dah/Cik Uly dengan kadar segera.

AJK DEWAN/SIARAYA/HADIAH/TEKNIKAL & PERALATAN sila pastikan keadaan dewan dan persiapan berjalan lancar untuk acara MALAM SERIBU BINTANG. Minta lakukan 'soundcheck' lebih awal sebaik-baiknya selepas waktu Asar.

Terima kasih.

0 comments: