Monday, November 17, 2008

Villa Haji Wan Mahmood Kena Roboh?

Hahaha.. takde la. Gambar ni kiriman Cik Wae... diambil sewaktu ubahsuai bumbung 'villa' Haji Wan Mahmood (Tok Wae) minggu lalu.

"Selesa sket kalau anak cucu balik raya haji nanti...", kata Cik Wae mewakili Mok.

Perghh... semenjak Mok pun dah guna handphone canggih nih asyik send mms je lah yer... bagus gak... at least now kita dah leh tengok gambar-gambar dari belah sana...

Sempat juga foto Ayah Chik mencelah. Sian dia... penat tengah berehat lah tu agaknya...

Oh, ya sebelum terlupa, Kawe nak ucapkan Selamat Hari Jadi buat Tok Uncle kita di Putrajaya. Tup.. tap dah 47 tahun ya? Tahniah juga di atas perlantikan jawatan baru Tok Uncle!

Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, mudah-mudahan...

Tok Uncle ngan Dik Sarah suatu ketika di Jeram Linang. Pic was taken last year tak silap Kawe. Or this year? Haha.. lupa! Kredit to Abang Sham

Satu lagi berita, hujung minggu nanti, Uni akan berangkat ke Melbourne, Australia. Kawe belum dapatkan lagi detailnya (masih tunggu e-mail dari Uni) apa pun kalau takde aral, Insyallah kawe akan berada di airport pada hari berkenaan (turun KL lagi?).

Buat Uni, Kawe dahulukan dengan ucapan selamat berangkat dan menempuh hidup di negara orang. Jangan lupakan orang Malaysia sudah... :)

Tahniah dari Kawe dan MCC lainnya...

Lepas Uni, dengar-dengarnya Nanik juga akan berangkat untuk posting di Sabah pertengahan Disember nanti. Hah, lepas satu-satu MCC pergi. Ingatkan Kawe aje yang dok kat 'oversea' sekarang (Pulau Pinang?), ada yang lagi jauh... hehehe...

Oh, by the way, bawah ni ada lagi gambar Naim Kawe amik dari flickr Aju dan juga flickr Abang Sham (kenduri cukur jambul). Sorry ya Abang Sham, baru now sempat nak upload. Enjoy dan selamat berkerja semuanya!

Nyenyak tul Naim tido... huhuhu

Lenanya dia...

Sportingnya Nabil.. siap duduk bersila kat depan adiknya tu hah... Abang yang bagus bak kata Abang Sham... :)

0 comments: