Monday, January 23, 2006

Futsal Fiesta Membunga Clan Club

Assalamualaikum w.b.t.

agak lama rasanya saya tidak mengupdate apa-apa info atau catatan di sini. maaf! bukan kering idea cuma saya masih menunggu update terbaru ttg fiesta futsal yg diwar-warkan oleh ayah su di malam raya haji yg lalu (masih ingat gathering di rumah cik nah?).

seterusnya, saya harus berterima kasih kepada alan yg menjadi org pertama (ahli MCC) yg mengirimkan gambar2 fiesta futsal melalui e-mail kepada saya. namun sayang saya masih menantikan catatan bertulis sebenarnya untuk tatapan semua (angah, mana janjimu?).

silap juga sepatutnya saya menghadirkan diri namun atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan, saya terpaksa membatalkan sahaja niat untuk turut serta. bukan exam, bukan... uh, uncle man dah senyum panjang (duh, ampun!).

apa pun, saya kira gambar2 di bawah ini cukup untuk sama2 kita tatap. jika ada lagi antara ahli MCC yg lain yg sudi menghantar gambar2 fiesta futsal yg lalu, saya alu-alukan. seperti biasa, e-melkan kepada mail2mcc@yahoo.com.my. jangan lupa!

tarikh : 14 januari 2006
hari : sabtu
perkara : futsal fiesta membunga clan club
tempat : -


sebelum acara... betul ke tempat neh? mace lain jah!


autograf ? aik, baru 1st time main dah ada peminat... glamer... glamerr...


pose sengih dr su - HEHEHE... berfutsal juga aku akhirnya!


Pom Pom girls (mana air oren?)


Balik makan roti canai


duh, gatal palo kawe!


nok main kena ado strategi baru bulih mene! - petua diva


kok sampai darah-darah lututnya... lenkali hati-hati ya eman!


Futsal MCC - ada berani mau lawan?

(gambar2 kredit to alan & http://wagrunge.fotopages.com/)

0 comments: